Avestra. Dzeja

avestrasdzeja

Saturs: „Man nevajag ne princi, kurš nāks” ; „Kad gribas cieši turēt to, kas dārgs” ; „Kad sāp, kad asiņo sirds” ; „Kad sāp, kad viens pēc otra sitieni nāk” . ; „Tas, kurš sevī vīlies reiz” ; „Kurš sevi māna, sapņu pilis ceļ” ; Jo steidzot tiek izniekots laiks ; Nu ko, pelēki būsim? ; Ir pašam jādomā ; Skaties dziļāk! ; „Pats dzīvo cilvēks mūra kastē” ; „Man nepietrūkst spēka, es domāt protu” ; Aitu gans ; Kaut ko jau vajag ; Izniekota dzīve ; Dumpiniekiem ; Pats sev tēlnieks ; „Kad savu gaitu dzīve iet” ; Sveces liktenis ; „Neviens man dzīvot nemācīs” ; „Tik ļoti vīlusies” ; „Es nemiera gars” ; „Tik viegli ir teikt” ; „Bailēs no sāpēm sūrām” ; Laime ; Darīt laimīgu ; Pie sapņiem tveroties ; „Spīd saule, kad tu redzi ēnas” ; Ik diena ; Vājam būt ; Drošībā I ; Drošībā II ; Drošībā III ; Drošībā IV ; Atvērta plauksta ; Miglaina rīta maigums ; „Kā liepas lapa, kura vējā liegi trīs” ; „Nāc, noliecies pār mani naktī vēlā” ; „Tai putenī, kur sniegi virpuļo” ; „Es gribu būt pie tevis” ; Cerība ; Ilgojoties ; „Vēl debesu brīnumus negaidi” ; „Man krūtīs sāpīgs tukšums spiež” ; Reiz bija tā ; „Sirds paliek stingā saltumā” ; „Kaut varētu dzīvot kā jūras viļņiem” ; Tad nevajag neviena ; „Uz mērķi kļūdainu tad cilvēks iet” ; „Es aizmirsu labos vārdus” ; Par pienākumiem ; Tava vaina ; Baiļu varā ; Stūrī iedzīta plēsīga zvēra niknums ; Pūstošas sirds dvēseles tumsa I ; Pūstošas sirds dvēseles tumsa II ; Pūstošas sirds dvēseles tumsa III ; Pūstošas sirds dvēseles tumsa IV ; Pūstošas sirds dvēseles tumsa V ; „Lai tie, kam tīk tas, sāpēs tik nīkst” ; „Cilvēks viegli dzīvot zina” ; Darba tikums . Gadsimtā ; „Kurš cenšas pelnīt, darbu prot” ; „Kam slinkums pašam strādāt” ; „Mums mākslinieku tagad milzīgs bars” ; „Kad balta vizbulīte zied” ; Par mežā izraktu ziedu krūmu ; Latvijas emigrantiem ; „Latvijas nākotne” ; Veltījums pasaules ekonomiskajai krīzei ; Iedzer, brāli! ; „Visu gadu naudu krāju” ; Mūsdienu cilvēka Ziemassvētku noskaņās ; „Logos leduspuķes plaukst” ; „Sniegi zemi putināja” ; Var vēlēties ; Tukšie solījumi ; Lielpilsēta ; Par šī darba autortiesībām

https://yadi.sk/i/NH7yOWcvwnZw9

Šis ieraksts tika publicēts DZEJA un DRAMATURĢIJA, LATVIEŠU RAKSTNIEKI ar birkām , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

